CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 11, 2009

kurang hajo!

Sblum aku gi citer bdasarkan tajuk headline ni..aku mengeluh jap..sbb penat..ye la..pindah pi bilik baru..mn tak penatnya..dr jam 11 pagi smpi jam 4 ptg aku kemas..dr sapu laintai bilik, mop, smpi letak brg dlm loker..

ni aku sgt2 tak puas hati dgn warden aku tuh..hampeh tahap hanj***. ye la..kwn aku da kemas suma brg2 nya dlm bilik baru..then sesuka hati bapak tirinya suh pindah pi bilik baru..cian c razi dan mail..jd bhn c hanj*** tu. x semena2 jgak dia sound kwn2 aku kuat2 smpikan aku d tandas pon dgr. actually dia jeles sbb roomate kwn ku, c razi, hensem..then dia x mo geng2 kami yg gedikss ni berkumpul..ee..apa jenis warden la..

mmg dasar pukimawati la..nasib la aku ni just pelajar..klu tak..da lama aku penggal kepalanya yg hampeh tuh..x psl2 hostel kami ala2 hostel sekolah walaupun sebenarnya aku di institut pgajian tinggi..

ingat sikit..setiap perbuatan kita akan di balas oleh Allah..damn of hostel...

4 comments:

Seuntai Bicara said...

Sabarlah dik oii...adat dalam kehidupan... Adakalanya suka hati saja org perlakukan kita.. Ini jadi peringatan kpd kita supaya bila bertindak jgn keterlaluan. Kan dah kena kutuk warden tu akibat tindakannya.... Adik pun jgnlah sumpah lebih2 nanti betul2 terjadi susah pula. Ada persatuan pelajarkan? boleh suarakan melalui persatuan bah..

Shamsudin said...

sabar ajelah bang oii..g kami juniornih lagilah menderita......buat deeeerkk aje

Azhar Gabriel said...

warden tu mn dgr ckp org..mcm dia jak betul..dia buat hostel ni mcm dia punya..suka2 jak wat hal..

Azhar Gabriel said...

tu la sam..sabo je la..apo nak di buek..x dayo aku nk melawan ckpnya..hehe