CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 10, 2009

Da abis da..

Huhu..ari ni last aku duk uma..sbb sok aku da balik hostel.cuti sem aku da nak abis. wah, bencik aku!!I hate hostel life.. .ye la..suma benda nk kena kongsi..xpecially toilet..dan tpaksa juga berdepan dgn muka warden yg hampeh tahap biawak tuh..ngee

tapi at the same time im really missing all my fren..ye la, hampir 2 bulan aku tak jmp they all..wah, mesti byk gosip2 dr depa ni...

apa2 pun..dun worry, blog ni akan ku update selalu..

luv from lill kids heart.

2 comments:

Seuntai Bicara said...

Ala..Zar biasalah inilah kehidupan...Tapi kenangan duduk hostel ini boleh jadi kenangan yang tidak akan dilupakan..Adakalanya terasa ingin kembali bila teringat kenangan yang manis2

Azhar Gabriel said...

ye..betul2..idup di hostel ibarat hidup di kota yg lain..different situation and air...