CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

MPPB

huhu..VeRy da Tired..sbb minggu MPPB, so kami kena ikut taklimat. Time taklimat tu, quiet bored, LEMAS jgak aku duk lama2 di kerusi tuh .

ToDay ni baRu masuk kelas..x psl2 aku dilantik jd Ketua Unit..waaa..da la s/u PGPI, mmg aku terkejar2 masa jgak urUs suma benda, tp aku teringat kata2 lecture aku, take as a Challenge, not as a Problem..

..but..i'm very da haPpy coz I’m taking degree course now. wish me luck and everything will going fine. Amin...

4 comments:

Seuntai Bicara said...

Bagus juga tu Zar...kena pilih jAdi ketua tandanya Zar disukai,disenangi dan diyakini untuk menjalankan tugas tersebut.ini jugaelambangkan Zar boleh.... Bila dah posting nanti tak jadi masalahlah tu...Insyaallah semuanya boleh Zar hadapi...saya pasti Zar boleh berjaya

Azhar Gabriel said...

tq abg..hopefully la kan..

Shamsudin said...

k u bha dia...makin glamerlah ko nih kan

Azhar Gabriel said...

huhu..klu galmer tp byk kerja..xde maknanye..kuikuikui..