CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 1, 2009

weekend yg ADO

huhu..Today i wake up so late..becoz why?becoz im sleep at 2 a.m last night..sound lil bit crazy but..come on man..its weekend..ada aku kesah ke??

Ari ni aku mulakan hari dgn menyapu bilik..hehe..kotor bangat bilik gue..after that i continue my xsigment yg tertangguh sebelum cuti ari tu...aku wat smpi jam 4.30 ptg..

pastu aku tgk Film HAIR SPAY..genre film ni genre comedy musical..mmg best..tp lil bored sbb plot dia melalut..citer ni ala2 filem dream girl..sbb dia shoot ala2 era 60-an..which time tu golongan BLACK masi lagi di diskriminasikan oleh orang PUTIH di Amerika..

Hostel da meriah balik sbb balak2 da smpi dr kg masing2..so..kecoh la..hostel lelaki la katakan.Kena tido awal ni..sbb sok kena bangun jam 5.30 pagi..

BABAI..TATA..DUUU....

0 comments: