CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009

Bila suda penat...





Hari ni hari khamis..so what klu hari khamis??mm...xde makna apa2.sbb bg aku setiap hari ku sama sahaja..dipenuhi tugasan jadual yg penuh..tp its ok..sbb itu pilihan aku. Xsigment tgh melambak di atas meja..tp ada aku kesah??off course aku kesah.tp jap la aku buat...

mm..td pagi aku diserang migrain di kelas..maybe im thinking too much..??so, balik je dr kuliah terus landing time. dan baru aku perasan,yg aku wat presentation dgn group aku 3 hours non stop..ingat MTV je ke ada non stop hits hah??tp aku happy sbb lecture puji group aku td..nice collaboratio within
JANAH-DANNY-AZHAR

nothing much to write here..apa2 pun..GOD always the no. 1 IN MY LIFE..muahh..

2 comments:

Seuntai Bicara said...

Memang best kalau dpt teman group yang baik.. Lama juga presentation tu....?
Tapi keletihan itu amat bermakna andainya kita puas dengan apa yang kita telah buat.
Yalahkan...siapalah kita tanpa rahmat dan nikmat yang tuhan berikan.. Hanya Tuhan saja yang paling menyayangi hamba2nya

Azhar Gabriel said...

ye..segalanya dtg dr-NYA...