CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 9, 2009

Alahai..

Sory la kalau aku jarang update blog ni...sbb skrg aku diserang perang kesibukkan yang amat sangat. Lepas satu, satu program berlangsung.

Ni list aktiviti aku dari 19/02-09/03/2009
1. Bina Insan Guru
2. Pertandingan Syarahan B. Arab,B.Melayu, P.Moral
3. Sukan Olahraga IPGM Kampus Tawau 2009
4. Majlis Perkahwinan my youngest auntie (kawin akhirnya)
5. Sambutan Maulidur Rasul Peringkat IPGM Kampus Tawau

Coming soon
1. School Basic Experience(di SK Muhibbah Tawau) 23/03-27/03

List Tugasan yg perlu di submit before 30/03/2009
1. Buat Sijil Syarahan
2. Buat Laporan Pertandingan syarahan
3. Buat laporan sambutan maulidur rasul
4. Tugasan KKP Sir Thillai-ELP
5.Tugasan KKP Ustaz Ziyad- T.Islam

but dun worry, aku akan upload suma pic2 time aktiviti aku..dan aku akan cuba update blog ni selalu k..

smile alwayszz dan sayonara..

0 comments: