CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 12, 2009

Yai...

Hujan renyai2 turun ketika aku update blog nih..ari lecture ramai x masuk.So, akuabiskan masa tido je d kelas sbb aku rasa mengantuk. Akhirnya, cita2 aku mau SBE di KL akan terlaksana tak lama lg. Tiket gi KL pun da beli..wah, tak sabar aku!!!

Aku beli tiket tuh di web Air Asia. Rupanya, kita leh byr tiket tu melalui maybank2U di web air asia. mean, kita beli secara debit. Nnt pihak Maybank akan potong dr akaun kita. Tp kena register dilu di ATM Maybank. Mudahkan?!!!

Aku skrg ada masalah halusinasi..mean aku leh dgr suara org even xda org pun. ni la akibatnya klu tak cukup tido..bah..hujan makin lebat. klu di kg, ungkapan paling femes: "Mila..angkat hujan, kain dah tururn"..hehe..

i have to go..sbb mau tido or bobok or sleep or suwei chiao atau seangkatan dgnnya..

0 comments: