CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 28, 2009

Akhirnya...












Akhirnya..aku berjaya mencuri masa untuk meng'UPDATE' blog ku ni..huh.hampir seminggu rasaya..sbb aku bz dgn pelbagai xtiviti dan xsigment di IPGM kampus Tawau.

Minggu lepas, aku gi camping 2gether2 dgn se'BATCH' aku. Mcm2 xperience yg aku peroleh..ada suka dan duka..ditambah lagi dgn cuaca yang terik..menyebabkan kulitku hitam kehangus..then aku belajar berkayak..BEST...

Apa2 pun..lu pikiq la sendiri..

4 comments:

Shamsudin said...

wuina besynye big korank itewww..saya sngtlah the very the jeles!

Seuntai Bicara said...

Hmmm tentu seronokkkan......
Kulit hitam kehangusan tak per dik...
Yang penting seronok dan dpt pengalaman yang menarik

Azhar Gabriel said...

dun jeles shamsudin..nnt ko rasa jgak BIG tuh..then ko tau la langit tuh rendah ke tinggi.hehe..

Azhar Gabriel said...

susah nk putih balik pas da berpanas..tak psl2 kena beli bedak sejuk byk2..hehe