CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Yeah..




Thanks a lot to Allah..sbb masi bg aku chance utk hidup di dunia ni..walaupun pelbagai dugaan dtg menguji jiwa aku..tapi aku gagahkan diri membelah badai arus.

Ye..dua hari lg usia aku akan menjadi 20 TAHUN..very excited...sbb menandakan alam penghijrahan aku menjadi seseorang yg kuat dan lambang kematangan usia aku. Tak sabar tunggu present dr mak dan kwn2 aku..hehe..

To u all guest..jgn lupa bg wish ek..muaahhhh..I'M READY TO BE 20 YEARS OLD...U rock Men!!

2 comments:

Shamsudin said...

assalamualikum..happy belated 20///..harap semakin ceria dan jadilah guru cemerlang......tahun nih i pulak 19...hehhe..ttg hadiah...aku bagilah kau senyuman manis yg paling istemewa : )

Azhar Gabriel said...

haha..tq shamsudin..