CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 24, 2009

Hari yang indah..











Hari ni hari pertama aku hidup di usia 20 tahun..mcm2 aku rasa..gembira..sedey..??sedey sbb aku da tinggalkan usia belasan tahun...now, aku da masuk alam umur 20an...i will prove to eveybody that I gonna be matured..and more be strong..

kat atas tuh pic time celebration birthday suprise aku..teruja giler..thanks to all my fren..to teja..thanks for da present..susah2 aja...muahh!!!!

5 comments:

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

azhar,
ur welcome..
ko ska ka pa yg sa bg tuh?

Azhar Gabriel said...

off course la aku suka..ko bagi aku sebijik gula2 pun i ok jer..hehe

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

eehehhe ba nnt la bday ko 21 thun,
aku bg ko gula dlm bilangan 21.
ko maw?

Seuntai Bicara said...

Semogalah kegembiraan ini berkekalan ke hari-hari yang mendatang. Tapi harus diingat kegembiraan bukanlah milik kita setiap masa. Hargai dan nikmatilah kegembiraan yang dikurniakan tuhan di dunia ini.....

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE _ 20

Azhar Gabriel said...

ya..hidup ibarat roda..kdg2 di atas..kdg2 di bwh..apa2 pun..kita enjoy!!!