CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

Sale..!!!

Huh..td aku berkesempatan merewang di bandar jap..Kelihatan kedai kiri kanan sedang wat sale..

Macam2 promosi ada. Buy 1 free 1 la..offer 50% la..dan macam2 lg..huhu..tergugat iman ku.Nasib aku pokai skrg..klu tak..da lama aku borong brg2 tu..keke..mm.. ada brg yg murah, ada brg yg sekadar atas nama sale. Padahal hari biasa begitu jgak harganya..

Logik ka harga T-Shirt before sale RM80?Then pas sale 50%,harga baju tuh RM40..huhu...

Nasihat aku pada kaki Shopping tu, amalkanlah tabiat window shopping so that korang leh compare harga. Jd tak la meraung menyesal lak kemudian..dan jugak elakkan guna kad kredit..nnt korang jd boros..

List nama kedai yg brgnya mmg cheap time sale..
1. fARMASI Guardian
2. FArmasi Watson
3. Body ShOp
4. Butik Padini
5. Milimewa
6. Giant
7. England Optic

Tu je aku ingat..apa2 pun..lu pikik la sorang..

2 comments:

SRYHNI said...

sale!!!!
syoknye tue klo ade duit :j

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

best shopping kalo duit bnyk ;)