CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 26, 2008

Sakit..

Hola.ari ni ari jumaat dah..hari yg paling mulia dlm islam.mm..hari ni aku rasa sgt tak selesa sbb aku kena selesema. Salah aku jgak sbb hatam segelas teh susu sejuk..aku rasa idung aku mcm kena jepit jek..hehe... bapak aku bgtau, klu kita kenak penyakit, Allah nak hapuskan dosa2 kecil kita Arap2 gitu la. smlm aku x dpt tido lena ntah la kenapa..mgkn sbb si”dia” sms..tp aku x mo layan sbb aku sakit hati dgn dia..lantak la

Ketika aku taip di blog ni..hujan renyai2 turun..rasa best sbb sejuk..ala2 di korea lak.kuikuikui. Ptg ni aku have to take my mum from airport sbb dia bru blik dr kl..x sabar tgk present dr mum ku.

P/S> Doakan aku sembuh cepat k..kat korang yg sihat wal’afiat tuh..jaga la kesihatan yg Allah kurniakan "mencegah lebih baik dr merawat"(skemanya) : p …

0 comments: