CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 19, 2008

Baru Je..



Assalamualaikum..huhu

Akhirnya hatiku tegar mau mencipta blog sendiri..

Pada mulanya aku malas nAk buat blog sendiri, tetapi desakan drpd teman sekeliling akhirnya membawa jari jemari ku untuk berkata dan diterjemahkan dalam bentuk tulisan.



Apatah lagi aku da beli celcom broadband yg membolehkan aku online 24 hours..Keapad sesiapa yang berminat nak beli broadband celcom, aku nyatakan lah secara umum


Yuran Permulaan:RM400-500 (Modem+Yuran bulanan)

Yuran Bulanan: RM 68

Kelajuan: Boleh capai 7.2 Mbps(ikut tmpat la,klu ada liputan 3G lagi laju)

Itu secara ringkas la..
Kalau nk tau lg lanjut, pi la mn2 agen yang jual broadband ni sbb blog aku ni bukan blog IKLAN k..

Apa yang tekandung dalam blog ini semua lahir dari hati ku secara tulus. Senang cerita..im not a plastik or talam dua muka.

So.. enjoy my blog..kalau nak tinggalkan komen pun bule jugak bah...


1 comments:

Arjuna Cinta said...

hey...nice blog....teroskn menulis hu3...check oout my blog k...